Difference between revisions of "Doc Page"

From Hackerspace ACKspace
Jump to: navigation, search
m (fixed form link)
(nieuw inschrijfformulier)
 
Line 3: Line 3:
 
* [[Media:Statuten.pdf]] (Dutch, censored)
 
* [[Media:Statuten.pdf]] (Dutch, censored)
 
* [[Media:Huisregels.pdf]] zie ook: [[Huisregels]] (Dutch)
 
* [[Media:Huisregels.pdf]] zie ook: [[Huisregels]] (Dutch)
* [[Media:Inschrijfformulier_alternatief.pdf]] (Dutch)
+
* [[Media:Inschrijfformulier.pdf]] (Dutch)
 
* [https://ackspace.nl/w/images/0/00/Prijslijst_v10.pdf Price list v1.0 Dutch] (needs updating)
 
* [https://ackspace.nl/w/images/0/00/Prijslijst_v10.pdf Price list v1.0 Dutch] (needs updating)
  

Latest revision as of 07:11, 29 June 2017

Public Documents:

Stickers:

Often used templates:

    • Open het sjabloon sla op als "Deelnemersvergadering YYYY-MM-DD"; dit zet de titel.
    • Voor de [agendapunten], gebruik "1. Heading 1" (vooringesteld), daarna gewoon op Enter drukken; dit schakelt vanzelf over naar "1.1 Sub Heading"
    • Sub headings zijn min of meer punten per deelnemer en moeten ingesprongen worden met Tab. Per deelnemer een nieuw punt met een harde Enter; meerdere regels voor 1 deelnemer met (zachte) Shift+Enter
    • Let op de volgende zaken:
      1. bij deelnemersvergaderingen geen persoonlijke gegevens vermelden (alleen nicknames)
      2. tijdstip opening vergadering
      3. eventuele toevoegingen/wijzigingen aan vorige notulen
      4. indien ingekomen stukken, punt 3.1 leeg maken
      5. agendapunten invullen (copieren, let op inspringen van sub-punten)
      6. indien rondvraag, punt 5.1 leeg maken
      7. tijdstip sluiten vergadering
      8. nieuwe actiepunten bepalen uit huidige notulen (d.m.v. 'handeling' en nickname