Difference between revisions of "Doc Page"

From Hackerspace ACKspace
Jump to: navigation, search
(nieuw inschrijfformulier)
 
(13 intermediate revisions by 2 users not shown)
Line 1: Line 1:
Public Documents :
+
Public Documents:
  
Checklist
+
* [[Media:Statuten.pdf]] (Dutch, censored)
v1.0
+
* [[Media:Huisregels.pdf]] zie ook: [[Huisregels]] (Dutch)
https://ackspace.nl/wiki/File:Checklist_v10.pdf
+
* [[Media:Inschrijfformulier.pdf]] (Dutch)
 +
* [https://ackspace.nl/w/images/0/00/Prijslijst_v10.pdf Price list v1.0 Dutch] (needs updating)
  
Huisregels
+
Stickers:
v1.1
+
* [[Media:property_stickers.svg|property_stickers.svg]]
https://ackspace.nl/wiki/File:Huisregels_v11.pdf
+
* [[Media:authorization_stickers.odt|authorization_stickers.odt]]
  
Inschrijfformulier
+
Often used templates:
v1.0
+
* [[Media:template_kascontrole.ots|template_kascontrole.ots]] (Cash audit)
https://ackspace.nl/wiki/File:Inschrijfformulier_v10.pdf
+
* [[Media:ACKspace Vergadering Notulen Template.ott|ACKspace Vergadering Notulen Template.ott]] (meeting minutes)
 +
{{File:ACKspace Vergadering Notulen Template.ott}}
  
Prijslijst
+
[[Category:Information]]
v1.0
 
https://ackspace.nl/wiki/File:Prijslijst_v10.pdf
 
 
 
 
 
Vrijwaring
 
v1.0
 
https://ackspace.nl/wiki/File:Vrijwaring_v10.pdf
 

Latest revision as of 08:11, 29 June 2017

Public Documents:

Stickers:

Often used templates:

    • Open het sjabloon sla op als "Deelnemersvergadering YYYY-MM-DD"; dit zet de titel.
    • Voor de [agendapunten], gebruik "1. Heading 1" (vooringesteld), daarna gewoon op Enter drukken; dit schakelt vanzelf over naar "1.1 Sub Heading"
    • Sub headings zijn min of meer punten per deelnemer en moeten ingesprongen worden met Tab. Per deelnemer een nieuw punt met een harde Enter; meerdere regels voor 1 deelnemer met (zachte) Shift+Enter
    • Let op de volgende zaken:
      1. bij deelnemersvergaderingen geen persoonlijke gegevens vermelden (alleen nicknames)
      2. tijdstip opening vergadering
      3. eventuele toevoegingen/wijzigingen aan vorige notulen
      4. indien ingekomen stukken, punt 3.1 leeg maken
      5. agendapunten invullen (copieren, let op inspringen van sub-punten)
      6. indien rondvraag, punt 5.1 leeg maken
      7. tijdstip sluiten vergadering
      8. nieuwe actiepunten bepalen uit huidige notulen (d.m.v. 'handeling' en nickname